torsdag 22. august 2013




 
 
 
 Tiden går så fort,å jeg glemmer helt bloggen.Jaja men her er noen bilder av hva som skjer her i Laskenveien!
 
_
 



Da var endelig dagen kommet til denne skjønne jenta begynte i 1.klasse
Nyen tider venter henne,å første dagen var både litt spennende og skummelt.





 
 
 
Deiligste lillegutt som vokser litt fort....Hvor ble det av baby tiden???
 
_
 
 
Joda ostekake må til...MMmmmm....
-Med litt blåbær på toppen-
 
 

 
 
 
 
 
-Rowena-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar