Tiden går så fort,å jeg glemmer helt bloggen.Jaja men her er noen bilder av hva som skjer her i Laskenveien!
_
Da var endelig dagen kommet til denne skjønne jenta begynte i 1.klasse
Nyen tider venter henne,å første dagen var både litt spennende og skummelt.
Deiligste lillegutt som vokser litt fort....Hvor ble det av baby tiden???
_
Joda ostekake må til...MMmmmm....
-Med litt blåbær på toppen-
-Rowena-
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar