tirsdag 15. oktober 2013

 
Baby sa du?....nei nå løper han rund,å er over alt!
Tiden går så fort!



 
Skjønneste storesøster <3







Hjemmelager sa du :)
 



 
FØR
 

 

 
ETTER
 
 
Forandring fryder!!!
 
skal snart få lagt ut litt flere bilder,dagene går unna her.Så jeg "glemmer"bloggen litt
 
 
 
 
 
-Rowena-




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar