tirsdag 6. august 2013

 
Endelig er flisene på plass,å hun mor er veldig fornøyd:)
(Snille broren min som gjore det før sommeren.Takk Evert)




 
Beste med sommeren,er alle de nydelige mark blomstene vi bare kan plukke ute i det fri.
 
-
 
Men nå er snart høsten på vei,man kan kjenne det litt på lufta.Så med tente lys og ett varmt pledd,er jeg klar for inne kos!
 
-Rowena-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar