Skryte bilder :)
Oliver og mamsen :)
Den BESTE mannen <3 5Juni hadde vi 9års bryllups dag;)
Har hatt noen nydelige sommerdager i mai.Men 27varmegrader i skyggen,kan bli i det meste laget for en nordlending :P
Hmmmm...å få noen seriøse bilder av han her fortiden er ikke lett.
Humor klompen vår!!!
Hjjjeelllppp tiden går så fort.Denne kjekke gutten begynner i 3klasse alt.
Må si jeg er heldig som er mamma til disse skatter:)
Ønsker dere alle en flott sommer videre. Plutselig legger jeg ut litt mere bilder =)
-Rowena-
Ååå kjempe koselige bilder,skikkelig freshemennsker;) ,vi gleder oss enormt til dere kommer nedover nå:) hilsen viola
SvarSlettEeeyy så digge bilder :)
SvarSlett