fredag 7. juni 2013

 
Skryte bilder  :)
 
 
 
 
Oliver og mamsen :)


 
Den BESTE mannen <3  5Juni hadde vi 9års bryllups dag;)
 
 

 
Har hatt noen nydelige sommerdager i mai.Men 27varmegrader i skyggen,kan bli i det meste laget for en nordlending :P

 
Hmmmm...å få noen seriøse bilder av han her fortiden er ikke lett.
Humor klompen vår!!!

 
 
 
 
Hjjjeelllppp tiden går så fort.Denne kjekke gutten begynner i 3klasse alt.
Må si jeg er heldig som er mamma til disse skatter:)
 
 
Ønsker dere alle en flott sommer videre. Plutselig legger jeg ut litt mere bilder =)
 
 
-Rowena-

2 kommentarer:

  1. Ååå kjempe koselige bilder,skikkelig freshemennsker;) ,vi gleder oss enormt til dere kommer nedover nå:) hilsen viola

    SvarSlett