onsdag 13. mars 2013


 
Middag på gang!!!
 
 
Deler min hverdag med disse to guttene <3
 

Hjelperene til mamma=)
 


 
Verdens beste kom hjem med denne orkiden;)
 

 
Sola skinner om dagen,både på himmelen og i hjerte <3
 
Nydelig påske vær....
 

 
 
Skjønneste lillegutt,som elsker kamera ;)
Oliver 7mnd.
 
 
 
-Rowena-

2 kommentarer:

  1. Du har sååå nydelig hus Rowena!! Elsker det!
    Og de små gullene dine er så skjønne!

    SvarSlett