-Mars 2013-
Telefonen ringer...Rrrrring....
Hei det er Vegard.
Hei svarer jeg.
Vegard:Jeg trenger en unnskyldnig på å gå ut i fin været å ake.Kan jeg låne ungene i to timer ca???
Jeg svarer: Klart der!!!! =)
veldig greit med snill onkel!!!
Gikk meg en tur med Oliver mens de aket.Å her møter jeg tre blide unger,med verdens beste onkel!!!
-
Joda av og til lar jeg fantasien få litt spillerom...Her lager jeg middag av det jeg har....å det ble faktisk ikke værst :) Pasta med laks,grønsaker og fløte å div.!!!
-Hverdagslivet-
Leker med lillebror
Kaffe tid...
(nå igjen...ja klart det)
Sola skinner,å vi går lyse tider i møte!!!
Ser frem til sommeren nå :)
-Rowena-
Digger virkelig bloggen din! Og deg ;)
SvarSlettNydelig blogg!!! Råkoselig med litt fra ditt og datt av hverdagslivet!!!! Så koselig med slike oppdateringer Rowena!! Hilsen mamsen og mormor
SvarSlettSkjønner godt han Onkel Vegard er på topp, skal leite lenge
SvarSlettetter en slik fantastisk god og energisk flott onkel :):)
Hilsen mormora til de vakreste i nord:)