Idag er det KALT her....Begynner å glede meg til litt varmere tider,selvom det er en god stund til sommeren enda.Å først kommer jo en flott vår <3
Men 1.uke til syden 26januar er jo greit det å da,bare for å smake litt på varmen =)
Så om 20 dager drar jeg....hjelp tiden går fort....Hjemme blir både mann og barn (det gruer jeg meg litt til,er jo ikke vant til å være uten dem så lenge) Men har med meg det flotteste reisefølge,mamma og pappa med 7brødre og Martine=) Så tror det blir ett minne for livet!!!!

Dette skal blir rett og slett fantastisk å stikke av gårde til.Det blir litt av en reise gjeng vi drar med Rowena:))
SvarSlettÅ tenk så kos! Once in a lifetime, det da:) klemmmm
SvarSlett