torsdag 5. januar 2012


Bare litt hverdags bilder jeg slenger ut....




Kos å ha Pappa litt hjemmei jula.Både store og små syntes det ;)


Frokos <3









-Ha en nydelig kveld folkens-

6 kommentarer:

  1. Konge oppdatering! YOu are So Genial :) Snakker vi besøk-i-nærmeste-framtid-med-digge-rosinkanelsnurren?

    SvarSlett
  2. Jeg er klar jeg kaja....bare si ifra to timer før du kommer,sånn at jeg rekker og bake. heving tar litt tid :-P hjertlig velkommen.....

    SvarSlett
  3. Du er bare best Rowena! Glad i deg. Bloggen din stråler et godt liv :)

    SvarSlett
  4. Så store barna har blitt Rowena. Du er nok flink til å gjøre det koselig rundt deg:) Ønsker deg og dine et godt nytt år!

    SvarSlett