Mamma og meg
Hei hei!!!!
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne!!! Fikk liksom ikke blogg ånden inn i meg etter at jeg kom hjem fra Lanzarote. Jeg hadde en kjempe flott tur,å en konge gjeng som var med.En tur jeg ikke ville vært foruten=)
Så tusen hjertelig takk Mamma og Pappa som tok oss med!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar