tirsdag 14. februar 2012

Mamma og meg



Hei hei!!!!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne!!! Fikk liksom ikke blogg ånden inn i meg etter at jeg kom hjem fra Lanzarote. Jeg hadde en kjempe flott tur,å en konge gjeng som var med.En tur jeg ikke ville vært foruten=)

Så tusen hjertelig takk Mamma og Pappa som tok oss med!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar