Hei igjen folkens!!!
Nå har vi kommet oss i hus,å nette er endelig på plass. Her er det noen små bilder av kjøkken og litt stue.Det tar litt tid før ting kommer på plass,å litt mere møbler hadde nok gjort seg.For å si det sånn,her er det ekko i stua;)
Men vi Stor koser oss i vårt nye hjem!!!
Skikkelig fint Rowena!
SvarSlettSaa fint det blir. De slektsbokene var skikkelig stilige paa toppen av skapet:-)
SvarSlett