Litt lite liv her fortiden,glemmer liksom å ta bilder...Dagene går så fort,å ikke mye blir gjort;) Selvom lista er LANG av gjøre mål. Står det ennå noen esker fulle,litt maling igjen å HELE kjelleren er ikke påbegynt. =)
Sier ikke mere en T.T.T. *smil*
-Ha en flott tirsdag-
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar