Christina har stilen mens hun vasker vindur;)
Heidi er tilbake fra Brasil. Velkommen hjem,godt å ha deg tilbake=)
Hannamor!!!
Takk for all hjelp Henriette.Ikke få timer du har brukt på huse vårt.
Du er gull <3
De beste jentene...
Gutta boys ;)
Sola Kaja=)
Grata og Christine =)
Her er det litt bilder av torsdags kvelden=) Må bare si TUSEN TAKK til dere ALLE som har vært så snille å hjelpet oss igjenom husbygging de siste 9mnd,Vi har fått ubeskrivelig mye hjelp fra alle kanter.Vi er utrolig takknemlig for alle dere som har vært der timer,kvelder,dager,uker og mnd.Kan man få bedre venner?....NEI!!!Vil også takke ekstra til de to jentene (Julie og Helena) som har passa ungene masse masse mens jeg har jobbet på huset=) Å imorgen er den store dagen vi har venta på,jeg kan ikke fatte at vi skal flytte inn imorgen...Gleder meg såååå=)
Hilsen en spent frue!!!
Hurra for at den store dagen er kommet! Kjempe spennende og morsomt! :)
SvarSlettDette blir topp Rowena!!! ;)
SvarSlettMå komme å besøke deg i huset!!! sykt bra at dere endelig flytter inn ;)
SvarSlettEr jo bare fantastisk det huset da! Du som er Gull Rowena!
SvarSlett