Her er litt av vaskeromme.Blir ikke sånt vaskerom som de fleste mødrer vil ha,med masse skap og div. For meg blir det bare enda flere skap å legge rot i ;)
Her er litt bilde av stua,inn mot tilbygget...
Min grå/svarte vegg,ble enda flottere med spotter som lyste på;)
Litt rot igjen,å litt små ting som gjøres her å der.Men til torsdags kveld kommer det noen jenter å hjelper meg å vaske ut...Så nå er det farlig nært;) Det er faktisk litt rart at vi skal flytte inn der.Gleder meg som ett barn =P Reiser til IKEA på lørdagen med mine kjære svigers.Å da blir nok huset fylt opp med litt små saker!!!
Nå er det natt,senga RRROOPPER på meg...ZZzzzzz....natta!!!
Så flott dere får det. koselig og følge med :)
SvarSlettsant det altå,lett at i det samler seg rot i skuffene osv
lykke til fremover
Koselig at du titter innom.Jeg kjenner meg selv godt når det kommer til rot i skap.Kan ikke ha for mange av de;)
SvarSlett