tirsdag 22. mars 2011

5 dager igjen ;)


Her er litt av vaskeromme.Blir ikke sånt vaskerom som de fleste mødrer vil ha,med masse skap og div. For meg blir det bare enda flere skap å legge rot i ;)  


Her er litt bilde av stua,inn mot tilbygget...


Min grå/svarte vegg,ble enda flottere med spotter som lyste på;)


Litt rot igjen,å litt små ting som gjøres her å der.Men til torsdags kveld kommer det noen jenter å hjelper meg å vaske ut...Så nå er det farlig nært;) Det er faktisk litt rart at vi skal flytte inn der.Gleder meg som ett barn =P Reiser til IKEA på lørdagen med mine kjære svigers.Å da blir nok huset fylt opp med litt små saker!!!

Nå er det natt,senga RRROOPPER på meg...ZZzzzzz....natta!!!

2 kommentarer:

  1. Så flott dere får det. koselig og følge med :)
    sant det altå,lett at i det samler seg rot i skuffene osv

    lykke til fremover

    SvarSlett
  2. Koselig at du titter innom.Jeg kjenner meg selv godt når det kommer til rot i skap.Kan ikke ha for mange av de;)

    SvarSlett