torsdag 30. desember 2010


Ikke bare bare å ha en 1 1/2 åring i huset=)
En halv ZALO flaske i oppvaskmaskinen,hørte det var noen rare lyder når vi satt den på...
hihi...litt skjønt med sånn små rampe streker...



3 kommentarer:

  1. Ha,ha! Så komisk. Nå sitter jeg i ekspressen sammen med jentene :) Godt nyttår :D

    SvarSlett
  2. Å jøye meg !! Leer:O) Skikkelig rakker han lille Sivert!! Jeg digger deg Sivert gutt!!!!!! Klem fra mormor!

    SvarSlett