torsdag 29. juli 2010

Var i blogg humør idag=) En ting som er GØY å kjøpe,det er lamper.Det finnes så sykt mye flott...



En liten blanding av noen vakkere lamper.Har faktisk kjøpt den sorte skrivebords lampene. Passer flott til nattbord lamper ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar