torsdag 29. juli 2010

Stoler!!!

Liker veldig godt disse stolene ;) skal ha to på kjøkkene...men vet ikke helt hvem enda! JA Viola, Living.no var det mye fint.Har sendt dem en mail,så kanskje jeg bestiller der ifra.Om ikke frakta blir for STOR!!!  =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar