tirsdag 20. juli 2010

Ferien er over,å ikke noe har skjedd i huset på 2uker.Men idag beggyner vi for fult igjen.Gleder meg veldig....Når vi var i TBG så var jeg innom IKEA en tur,for å titte på kjøkken.Fant ut åssen kjøkken jeg vill ha,så nå skal jeg sette meg ned å tegne det.Dette er bare SSSÅÅÅ gøy ;)




1 kommentar: