mandag 14. mai 2012




Skjer ikke så mye ting fortiden her hjemme...Vi går å venter på varme dager,å at lille gull skal komme ;) Å selvfølgelig BF!!!


Pappa i farta.....



Å bare litt bilder av hjemme her....
(sofan venter på besøk...hihi)




Dette må du prøve.....sykt godt...





                Snakkes snart igjen!!!


4 kommentarer:

  1. Herlig unger og jeg visste ikke at dere ventet en til! Så gøy! Vet dere hva det blir? Moro lell.. :) Så flott det pallebordet var sort! Kanskje jeg må herme en gang:) Mitt står ute, drivved beisa, med glassplate på toppen. Kan jeg spørre hva slags kjøkken dere har? Lyst og lekkert og ikke for mye dill:) Just what i like:) Ha en fin uke og kos dere på 17 mai ♥ klem fra stokke

    SvarSlett
  2. Hei hei....Joda her kommer det en gutte skatt til,gleder oss masse...Det kjøkkene kommer Ikea,husker ikke helt navne på det.Men helt enkelt,med hvite front.Benkeplata har vi kjøpt på HTH. Kjempe fornøy er jeg;)

    Kos dere masse på 17mai dere å.
    Klem fra nord

    SvarSlett
  3. Hei hei Rowena. Fint du har det, bare lurte på hvor du har kjøpt den hjørnesofaen deres?Er på jakt etter en skjønner du;) den var jo så enkel og fin. Gleder meg med dere med en gutt på vei. Heldige dere:) hilsen Elin (søster til Lydia)

    SvarSlett
  4. Hei Elin. Den sofaen er fra bohus (hjellegjere) veldig god å sitte i,meget fornøyd med den. Er modul,så du kan bygge den etter eget ønske. Jeg har som mål å bygge den med ett led til ;). Ser veldig frem til lille gutt kommer,blir stas med baby i huset igjen ;) ønsker deg en fin sommer dag. Hilsen Rowena

    SvarSlett