#husmorslivet #kaffekoppenmednoegodt #interiørogprosjekter
awwww, jeg blir helt dårlig. De klærne var helt smelt ;) Er den vognen fra Sivert, eller har du kjøpt ny? Skulle så ønske dere bodde nærmere noen ganger. Klems til deg lille søster :)- Juli -
Åå..liker "Oliver" kjempe godt!! Gleder meg!
awwww, jeg blir helt dårlig. De klærne var helt smelt ;) Er den vognen fra Sivert, eller har du kjøpt ny? Skulle så ønske dere bodde nærmere noen ganger. Klems til deg lille søster :)
SvarSlett- Juli -
Åå..liker "Oliver" kjempe godt!! Gleder meg!
SvarSlett