tirsdag 15. mai 2012







Litt baby ting har kommet i hus!!! 9 uker igjen,håper tiden går FORT ;)




                                                                  Velkommen lillegull...

2 kommentarer:

  1. awwww, jeg blir helt dårlig. De klærne var helt smelt ;) Er den vognen fra Sivert, eller har du kjøpt ny? Skulle så ønske dere bodde nærmere noen ganger. Klems til deg lille søster :)
    - Juli -

    SvarSlett
  2. Åå..liker "Oliver" kjempe godt!! Gleder meg!

    SvarSlett