lørdag 31. desember 2011


Jula 2011 ble feira sammen med Josten og Hanna,å naboen Esther og Øyvind.
6voksene og 11barn,var det liv i huset.
Her er det noen bilder fra kvelde....Takk for en koselig dag!



-Rowena-

2 kommentarer:

  1. Oj så koselig!! Ekstra kjekt å være sammen med venner på julaften;-)

    Legger meg til som følger hos deg jeg:-)

    Therese

    SvarSlett
  2. Koselig det Therese....velkommen til min hverdagsblogg;-)

    SvarSlett