torsdag 1. desember 2011



 Litt bilde dryss fra helgen som var. Sykt koselig besøk av Evert og Martine.
Tusen hjertelig takk for at dere tok turen opp hitt!!!


En gutt som var veldig glad for å se onkel igjen!!!



Malin har fått en ny yndlings tante.Disse to fant for tonen=)



Koselig lørdags kveld,med god mat.
(flinke koken Heine)



Tobias var litt mere beskjeden enn de to andre. Men koste seg veldig=)


Velkommen igjen....

(sorry,litt dårlige bilder)

2 kommentarer:

  1. Så koselig bilder da!! Ser ut til at sjarmtrolla er meget fornøyde med besøket!!! Liker godt at du legger ut litt fra Nord Rowena...bare forsett!!!!!

    SvarSlett