tirsdag 14. august 2012


Sommeren 2012
Del 1.



I sommer har vi vært hele 4uker i TBG. Kost oss masse,mens vi venta på lille Oliver skulle komme til verden.Å det tok sin tid;) Etter stevne var vi på familie tur til Vatnalia,sammen med Onkel Franken og co. Her er litt bilder fra noen flotte dager til fjells...

Takk Mamma for en flott jobb du gjore på kjøkkene


Tante var også på plass på kjøkkene,renser dagens fisk!!!













Takk for en flott tur!


3 kommentarer:

  1. Det så sikkelig koselig ut!! Frister veldig å dra på sånn tur med familien, kanskje jeg skal foreslå det til mamma :)

    SvarSlett
  2. Nå har det hvert lenge siden jeg har hvert her igjen. Utrolig flotte bilder.

    SvarSlett
  3. Nåååå..... For en Sjønn hund... Hvilken rase er det?!


    Anonym

    SvarSlett