#husmorslivet #kaffekoppenmednoegodt #interiørogprosjekter
super koselig med oppdateringer av nydlingene. dere har vinter dere ja;) akkurat handlet inn vårsko og jakker til jentene jeg ;)klemmer fra julianna
Det er jo bra sjarm med sol og vinter! (selvom det regner nå... ;)Nydelige barn!
super koselig med oppdateringer av nydlingene. dere har vinter dere ja;) akkurat handlet inn vårsko og jakker til jentene jeg ;)
SvarSlettklemmer fra julianna
Det er jo bra sjarm med sol og vinter! (selvom det regner nå... ;)
SvarSlettNydelige barn!