torsdag 15. mars 2012

2 kommentarer:

  1. super koselig med oppdateringer av nydlingene. dere har vinter dere ja;) akkurat handlet inn vårsko og jakker til jentene jeg ;)
    klemmer fra julianna

    SvarSlett
  2. Det er jo bra sjarm med sol og vinter! (selvom det regner nå... ;)
    Nydelige barn!

    SvarSlett