onsdag 9. november 2011

Ja jeg er litt gal.....=P

6 kommentarer:

  1. Tror du må lære deg at jula starter i desember ;)

    SvarSlett
  2. Flinke du, er enig med deg Rowena:)

    SvarSlett
  3. noen liker at jula kommer FØR og bort rett etter jul. Jeg er en av de:-P

    SvarSlett
  4. furutreet har funnet seg til rette blandt brødrene ser jeg. Ser skikkelig koselig ut Rowena, du har jo holdt ut lengre enn vanlig har du ikke :P

    SvarSlett
  5. Er HELT enig med deg Rowena..Litt julepynt kan man ta opp saa kommer resten like for advent:-) Noe koselig maa man ha i morketiden/November mnd:-)

    SvarSlett