onsdag 11. mai 2011


Denne skjønne gutten har akkurat fylt 2år;)



 Helgen som var,hadde jeg besøk av tre skjønne jenter.Marte,Kaja og Greta.Lørdags kveld,lagde Henriette 3rettes middag.Så fikk vi besøk av Carine,Christina og Julie også!!!Konge kveld,med de beste jenter;)










Kokken for kvelden;)


Lillemor fikk være med på festen (storebror rømte til bestemor og bestefar den helgen)



Klemz fra Rowena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar